Med tanke på att jag bara skriver när något går fel, så tänkte jag skriva om Comcast igen.
När de installerade så sa de att de skulle komma tillbaka inom 15 dagar (spelar ingen roll om det är bankdagar eller kalenderdagar) och ta hand om kabeln som låg tvärsöver hela trädgården. 15 dagar kom och gick, både bankdagar och kalenderdagar, och ingen Comcast.
Jag kontaktade dem för att ta reda på varför, och de hade tydligen inte bokat in det. Ingen fara, de fick boka in en ny. Förra onsdagen.
Men tror ni de dök upp? Icke.
Så när vi kom hem från Sverige igår var vi väldigt förvånade då de hade hunnit gräva ner kabeln under tiden vi var borta. Jag vet inte när, eller varför de aldrig hörde av sig när de missade tiden. Men nu är det gjort i alla fall.
Och jag har snålat på vår data så jag har lite kvar till Netflix.
Så det kunde ju varit mycket värre.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar