söndag 13 december 2015

Sprickor i klinkers

Jag städade av golvet i vårt badrum idag och vad jag trodde var ett envist hårstrå som vägrade flytta på sig var en spricka. Det ser ut som att något har blivit tappat på golvet och så har sprickan spridit sig ut från den punkten. Ingen av oss kan minnas att vi tappat något vasst eller tungt så jag misstänker att det där har varit där sedan innan vi flyttade in. Förmodligen bara en liten punkt som vi inte såg och nu så har sprickan spridit sig. Jag är så himla trött på det här huset.

Men imorgon får vi eventuellt, kanske nya toaletter. De vi skulle haft från början. 

1 kommentar:

  1. Men suck.. Sadar var det nar vi byggde hus ocksa. Vi hittade sma grejer hela tiden. Droppen var nar diskmaskinen slutade fungera nagra dagar efter warranty var over. Da ville jag grata..

    SvaraRadera