måndag 13 maj 2013

Kakelfogar

Jag trodde inte jag skulle klara att fixa fogarna i kaklet på egen hand så vi tänkte sparat det till nästa helg. Men jag börjar tröttna på röran i köket och spisen inte är inkopplad så jag gjorde det idag. Inte så svårt som det verkar. Ganska roligt. Söligt. 
Och att ta bort all extra fogmassa (?) är inte roligt. Det är inte helt klart heller. Tom hjälpte till med det när han kom hem men det är inte riktigt rent överallt än. 
Efter ett par timmar var mina fingrar lite hala. Tydligen är det för att skinnet löses  upp av det vi använder för att göra rent kaklet. Trevligt. 


Vi var i Las Vegas i helgen och såg Rolling Stones. Platserna var inte särskilt bra men det kunde varit värre. Och konserten var bra ändå. 
När vi kom hem var mina fötter så svullna att jag inte ens såg mina fotknölar. Otrevligt. 

1 kommentar: