tisdag 11 november 2014

Turist i Atlanta

Nina var här förra veckan. Atlanta är ju inte direkt NYC så jag var lite orolig att vi inte skulle ha tillräckligt med saker att göra i 10 dagar men det gick faktiskt bra. Även om vi slocknade före nio igår efter att vi släppt av Nina på flygplatsen...

Det här hittade vi på: 

Vi sprang runt sjön i Peachtree City en massa. 




Vi klättrade upp på Stone Mountain. 


Turistade lite inne i Atlanta. 
Atlanta Food truck park

Medans de filmade en tv-serie. 


Tittade till World of coca Cola och centennial park mm. 


Vi gick till Hard rock café i Atlanta. Jag körde, men tyckte Nina skulle ta en drink. Tur att det inte blev mer än en, fick nästan leda henne till bilen efter den enda. 

Det var Ninas födelsedag i veckan så Vi gick ut och åt, både frukost och middag. På IHOP visste jag att hon skulle få glass om jag nämde att det var hennes födelsedag. Det visade sig att det var likadant på Longhorn så det blev väldigt mycket glass den dagen... 


Resten av tiden åt vi. Massor. 


Och shoppade. Jag skulle inte köpa nåt. Men det gjorde jag såklart. Går inte låta bli när man går i så många affärer ju. 


1 kommentar:

  1. Längtar tillbaka... :)
    Lite bummed att vi inte fick någon blogpost btw! hrmpf! :D

    SvaraRadera