söndag 4 oktober 2015

Kanelbullar

Det är ju kanelbullens dag idag, så vi köpte ett rör från Pilsbury och bakade. Jag lade på importerat pärlsocker och Tom smetade frosting på sina. Helgerån. 


Tidigare i veckan var vi ute på lunch. Vi skulle egentligen träffat ett par kompisar men de fick ställa in. Men eftersom vi hade ställt in oss på det och jag till och med hade duschat dagen till ära åkte vi in ändå. Som tur var sov sig Elsa igenom lunchen så det gick jättebra. Mindre bra var väl att jag åt från salladsbaren. Två tallrikar fyllda med edamame och broccoli. Elsa mådde inte så bra på kvällen. Bra jobbat av mig. 



2 kommentarer:

  1. Ah nej fick hon gaser?

    Gud vad gott med kanelbullar. Har inte atit en enda kanelbulle pa hundra ar :'(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja hon skrek sig hes stackarn :(
      Detta var min första bulle sen jag flyttade hit tror jag. Inte alls lika gott som hembakat men det duger i brist på annat, en gång om året i alla fall!

      Radera