fredag 17 oktober 2014

Att göra en Jenny

Jag gjorde en halv Jenny idag. Det vill säga, springa vilse på golfbilsstigarna i Peachtree city. Gör man en hel Jenny så åker man golfbil tillbaka när man är riktigt vilse. Telefonen dog efter fem minuter så jag hade ingen karta men jsg lyckades hitta rätt till slut. Höll vänster så mycket jag kunde, tog bara en extra lång sväng runt en golfbana. 17 km istället för de 5-8 jag hade tänkt. Fantastiskt fint ställe att springa på faktiskt. Tusen gånger bättre än något som fanns i Stockbridge. 



Jag körde tom till jobbet i morses eftersom vi lämnade en bil på service. Igen. Fick nåt brev om nåt allvarligt fel på Forden, som att den kan stängas av helt plötsligt medans man kör. Det har jag ju varit med om förr, i andra Ford Focus! Himla bra bil det där. Men den här är faktiskt bra, på riktigt. Min gamla hade väl mer personlighet bara. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar