tisdag 15 april 2014

Köksskåp

De där köksskåpen blir ju aldrig klara. Först fick vi reda på att det vi ville ha inte funkade. Som till exempel en sorts lazy Susan i hörnskåpet. Inte en rund utan en halvmåneformad.

Idag fick jag ett mail om att de eventuellt skulle kunna sätta in en halvmåneformad Lazy Susan i hörnskåpet, om det kunde funka för oss?
Ja tack.

Hon är ny, så det är ju inte hennes fel kanske. Och hon som vi pratade med först (och inte riktigt fick nåt bra intryck av) har fått sparken.
Som tur är är designkonsulten som skötte resten av huset fortfarande jättebra och jobbar med den nya kökskonsulten för att få ordning på allt. Så jag är väl inte särskilt orolig. Bara lite trött och förvånad över att de inte har bättre koll på det. Men om jag tänker efter lite så är det nog kanske därför den första personen fick sparken kanske...


2 kommentarer:

  1. Har ni bestämt vilka luckor ni ska ha?
    Oh igår när jag kom hem så stod Niclas med sin far utanför vårt hus och gestikulerade i hörnan där jag vill bygga ut köket...hehe kanske loppet inte är kört ändå för utbyggnaden...
    Var och kollade på lite kök på IKEA i måndags..Lidingö har de naturligtvis slutat sälja men det finns två stycken kök som det lutar åt..Antingen Bodbyn eller Kroktorp....kolla på dem när du har tid och säg vilket du hade föredragit...jag är lite kluven...
    Kramiz och GLAD PÅSK!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag röstar för Kroktorp! Vi ville så gärna ha såna luckor i det nya köket men den uppgraderingen var alldeles för dyr. Så vi bestämde oss för att leva med de lite billigare luckorna och så kan vi alltid byta senare, till ett billigare pris förhoppningsvis!

      Radera