onsdag 23 januari 2013

Hemma för en dag

Jag håller på att städa upp efter att gästerna åkt. Det blev ganska trångt för dom att sova tre i gästrummet ocn en inklämd bredvid skrivbordet i kontoret, men det gick.
Vi flög från Raleigh, North Carolina i morses. Tom åkte direkt till jobbet och jag åkte hem.

Mitt körkort hade kommit med posten så nu är det problemet löst. Ska bara se till att det blir rätt namn på det sen nån gång också. Jag är inte säker på att jag kan ändra namnet ens, men det borde väl räcka med ett pass och ett green card i rätt namn för att de ska ändra det tycker jag. Och ett social security-kort.

Vi åker till Washington imorgon, för att förnya passet och gå på en konsert till.
Typiskt att det råkar vara kallaste veckan på hela vintern där uppe. Minusgrader hela tiden.

Det är ganska kallt här nere också just nu. Tom glömde att ta med sin jacka till North Carolina så vi fick gå till Target och panik-köpa en. För $10.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar