måndag 18 mars 2013

Det haglar golfbollar!

Jag stod i köket och räknade antal uttag när det började smälla till ordentligt mot huset. Det kom golfbolls-stora hagel från alla håll.

Försökte hålla mig borta från fönster så jag kunde inte ta några bilder när det var som värst.
Men så här såg det ut efteråt:

Baksidan. Svårt att se men allt det vita är hagel

Framsidan

Sprang ut och hämtade ett par hagel när det lugnat ner sig.


Skitstora ju
Jag tror bilen klarade sig ganska bra, inga rutor gick sönder i alla fall. Jag har inten större lust att gå ut och kolla efter mer när det åskar samt är lite tornado-varning igen.

Men bilen på anda sidan gatan klarade sig inte riktigt lika bra.


Uppdatering:

Audin har flera stora bucklor efter hagel och två stora hål i vindrutan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar