onsdag 13 augusti 2014

USA och teknik

De ligger lite efter här. Det här med att kunna beställa internet och anpassa vilken hastighet man vill ha. Eller bara att jämföra priser per hastighet för de olika alternativ som finns.
Det går inte riktigt här.
Jag har försökt ta reda på vad vi betalar för för nedladdningshastighet idag.
Det går inte.
Om jag tittar under "My services" så står det

internet

.

Och jag kan inte se något alternativ där jag kan välja att betala för en annan hastighet.
Jag hoppas verkligen att det vi betalat för är 20mbps. För det är det vi har.

Tom ska ringa och säga upp det idag. Jag får inte. Däremot kan jag säga upp vatten, el, gas och sophämtning utan problem.

Nu till det roliga. Jag ska hitta en internetleverantör för det nya området. Lättare sagt än gjort. Jag vet vilken de flesta andra har, men de har haft "problem i området". Spännande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar