tisdag 19 augusti 2014

Appraisal #2

Den här gick precis lika fort som den första. Det är som att de får mer betalt ju snabbare de springer genom huset. Och det viktigaste verkar vara att mäta. Utsidan och garaget. Och så ta bilder i alla rum. Nu var det ganska mörkt och stökigt men det borde inte påverka någonting. Den här gången tänker vi utgå ifrån att allt är ok eftersom vi inte hörde nånting om det förra gången.

Flytten av TV är klar. Det tog bara nästan en timma. Och eftersom vi var så trogna kunder slängde han in 3 månaders gratis Showtime och HBO. Struntprat. Det där får man alltid gratis i tre månader när man flyttar sin service.

Och så skulle han slänga in en gratis mottagare. Behöver bara betala för installation. Och en månadsavgift. Så vad som är gratis med den har jag lite svårt att förstå.

Och det där med internet. Jag ringde igår. De skulle ringa tillbaka om en timma. Det har nu gått 24 timmar. Jag tror jag får ringa igen..

AC:n fortsätter att krångla. Tror vi har fixat det tillfälligt i alla fall. Känns lite sådär att lämna över huset i det här skicket men jag tror inte att någon annan hade kastat pengar på det här heller just nu. Kommer inte sakna den oron och fukten och värmen när den lägger av.

Jehovas ringde precis på dörren. Kommer inte sakna det heller. De ville lämna nåt papper om deras nya hemsida. Jag sa att jag bara skulle slänga den ändå så de kan behålla den. Vad hände? Jag tror jag är mer än 50% evil. Faktiskt.




1 kommentar:

  1. Skönt att det går lite åt rätt håll nu! Grymt snyggt kök för övrigt.. Älskar det verkligen!

    Hoppas på smooth sailing för er nu, snart är det dock över och tänk vad skönt om någon månad när allt är fixat och du sitter där och slappar! :)

    SvaraRadera