lördag 25 juli 2015

Köpa köpa köpa

Jag skulle inte köpa mer kläder nu, hade jag tänkt. Men jag har vuxit ut en del gravidkläder redan och när jag var tvungen att använda Toms kläder fick det vara nog. 
Så även om det bara är tre veckor kvar så kändes det ganska behövligt. 


Tidigare i veckan var Tom på Lowes för att införskaffa plywood till tvättstugan. Vi har ingen yta att vika tvätt på just nu så det här projektet har vi tänkt ta tag i i ett år nu. Så han åkte iväg med alla måtten och fick plywoodskivan tillskuren, och idag skulle han se om den passade. Och den gjorde den så klart inte. De hade kapat en tum för mycket. Så han fick åka och lämna tillbaka den och de fick göra om och göra rätt. 


Nu ska den bara behandlas, sen är det klart. Äntligen. Tre gånger så stor arbetsyta, minst. 

6 kommentarer:

  1. Ser snyggt ut!
    Inga planer på att flytta tvättmaskinerna? Så man har en ursäkt att åka till USA :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kan hitta på nåt annat vi behöver hjälp med om du bestämt vill ha en ursäkt för att hälsa på :p Annars får du väldigt gärna hälsa på utan att behöva göra ett enda dugg ;)

      Radera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Svar
    1. Jag är väldigt nöjd med den :) Så himla mycket smidigare!

      Radera