torsdag 6 december 2012

Benhinneinflammation

I tisdags tyckte jag att det var dags att börja motionera lite. Inte springa så klart, det är ju så himla viktigt att ta det lugnt i början. Så jag gick 8 km i området. Och samma sak igår. Och herregud vad jag har ont i benhinnorna. Så jag gick 5 km idag. Nästan lika ont.
Det är väldigt mycket folk ute nu också. När jag har sprungit här på somrarna ser jag knappt en människa. Men det är ju lite behagligare temperatur nu så det kanske inte är så konstigt att folk är utomhus. 16 grader påstås det men jag tror det är närmare 20. Och soligt.




Vad är det här för en fågel?
Och det är ju bra att det i alla fall finns trottoarer här så man kan röra på sig. Men så fort jag kan köra bil så springer/går jag nån annanstans. Jag har ingen lust att prata med folk när jag är ute och springer. Eller går nu då.
Igår var det nån tonåring som ville gå med. Han satt med sina kompisar i en bil utanför ett hus. Idag såg jag fyra andra sitta i en bil utanför ett annat hus. De ville inte hänga med.
Utanför ett annat hus så pratade jag med en ytterligare en person idag.. Hon undrade hur långt jag brukar gå. Själv går hon 2 miles, och lyssnar på bibeln. Jaha.

Tur jag inte berättade vad jag lyssnade på. En gammal podcast från i somras där de pratade om den här videon:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar