fredag 14 december 2012

Besök

Mandy från Tyskland har varit här i nästan en vecka. Idag åkte hon vidare till Texas för att gå på lite konserter, men eftersom jag inte tänker sätta min fot i Texas på ett par år så följde jag inte med.
Det finns inte jättemycket att göra här nere i Stockbridge, men det finns ett outlet-ställe inte alls långt härifrån, så vi var där i söndags. Mandy hittade nästan ingenting men jag tror jag handlade mer än jag gjort på hela året. Det var ju rea ju. 70% rabatt är ju jättemycket.
För att vi inte skulle få lappsjuka av att bara sitta här i huset en vecka så åkte vi till Miami Beach i måndags och var där tills i onsdags. Vi hann bränna oss ganska bra i solen. Först var vi  ute och gick i tre timmar, och sen var vi på stranden en stund och badade. Mitt ansikte är fortfarande alldeles rött.
Som tur är är det lite kallare här uppe, bara ca 12 grader just nu så jag gör allt jag kan för att skjuta på att gå ut och gå. Men jag börjar få slut saker att läsa på internet.
Att läsa om ytterligare en dödsskjutning gör ju ingen glad ändå. Men det är ju inte vapnens fel, det är ju inte dom som skjuter ihjäl folk. Att det inte hade gått att skjuta någon utan ett vapen verkar inte spela nån roll.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar