onsdag 7 maj 2014

Förbannat fint väder

Den här veckan har varit helt perfekt. Upp till 33 grader varmt och inte särskilt fuktigt. Inget mot vad som komma skall i alla fall. Så jag har passat på att börja träna lite. Och med träna menar jag gå runt och lyssna på gamla Christer i P3-pods.
Jag har redan fått lite ont i benhinnorna så det är väl tur att det ska bli sämre väder snart.

Fint är det i alla fall.


Brevlåda i området


Precis efter jag tagit den nederstan bilden parkerade en polis en bit ifrån korsningen för att kolla så alla stannar vid skylten. Ganska ofta folk inte gör det, men vad jag hann se fick han inte tag i nån.



Det är happy hour på Starbucks nu. Frappuccino för halva priset. Om man är där vid rätt tid. Tre besök på ungefär lika många dagar och då har vi bara lyckats pricka rätt en gång.



Jag är ganska glad att jag slipper köra igenom Atlanta i rusningstrafik särskilt ofta förresten. Har man ingen tid att passa så går det ändå ganska bra.


Och det är ganska trevligt när man hör sånt här på radion.


Bortse från alla fingeravtryck på skärmen...


1 kommentar:

  1. Fy fan va avis man blir på vädret ändå (och starbucks även fast jag hann med 2-3 besök i Dublin)... Ser grymt skönt ut och jag längtar verkligen till aug/september nu...

    SvaraRadera