måndag 13 augusti 2012

För varmt :(

Det är precis lagom varmt för att ligga och sola. Men det är för varmt för att springa. Jag är säkert lite för mör i benen efter en mil på Silver Comet Trail igår men det känns inte som en giltig ursäkt.
Blä.
Känner för att sticka ut en sväng i området nu (förra rundan var i Clayton County International Park. Jag har ingen aning om vad som är så internationellt med den) men jag kanske ska vänta lite.
Men jag har tråkigt och är rastlös och besviken och det blir inte bättre av att bara sitta. Även om man är ute i solen.

2 kommentarer:

  1. Sluta lata dig och ge dig ut och spring! Annars kommer jag med mina trasiga hälsenor och bortdomnade fötter och ropar okvädesord bakom dig, det vet du ;)

    SvaraRadera
  2. Orkade ju inte. Men jag får väl göra nåt åt det nu istället. Och sen åka och köpa nya Lululemons. Det kan ju motivera vem som helst ;)

    SvaraRadera