måndag 6 augusti 2012

Så här nära har det aldrig varit

Igår var jag i Norge på konsert. Tur att Patrik var med, jag var för trött för att köra hem.

Det var det lustigaste stället jag varit på konsert på tror jag. Förutom Peachtree City. Det såg ganska likt ut, förutom att det var en grusplan framför amfiteatern här istället för picknickbord.


Jag började packa lite idag. Eller egentligen i lördags, då började jag lägga saker i en väska. Idag packade jag färdigt den. Helt färdigt. Den har inget lås på sig, så jag hoppas att den får vara ifred.. Jag har ju min Sex and the City-box där i ;)

Den andra väskan är nästan färdigpackad, det finns plats för resten av kläderna nu bara. Det kanske ryms lite fler saker, det sista packas på torsdag. Torsdag dag. Sen åker jag till Louise och sätter mig, då är det för sent att packa om och bry sig om det, så förhoppningsvis kan jag slappna av då.
Tänkte köra in väskorna, sen köra tillbaka till Vegby, parkera bilen och lägga nycklarna i huset så att Johan kan hämta bilen och sen springa/gå de 14 kilometrarna in till Ulricehamn. Får se hur det går med den planen.. bara en sån sak som att behöva packa svettiga träningskläder talar ju emot det lite grann..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar