tisdag 21 augusti 2012

Piedmont Park

Idag blev det en tur in till Atlanta. Jag får passa på medans jag fortfarande får köra på mitt svenska körkort. Ca tre veckor kvar...
Piedmont Park heter en park inne i Atlanta. Ett varv runt den är ungefär 2,5 km. När det är riktigt jäkla varmt och fuktigt är det ganska jobbigt att springa där, det finns ingen skugga alls. Men idag var det bara ca 30 grader så det gick jättebra att springa tre varv.
Piedmont park
Och apropå körkort.. När jag stannade till på Kroger på vägen hem och skulle köpa Guinness så fick jag inte det. För jag hade inget körkort från Georgia. Passet funkade inte heller. 
Det ska enligt lag fungera med både mitt pass och mitt körkort så nu får jag väl stämma dom eller nåt ;)

1 kommentar:

  1. Stäm skiten ur dom så slipper du tänka på arbetslösheten sen ;)

    SvaraRadera