lördag 4 augusti 2012

Näst sista veckan i Sverige

Veckan som var spenderades med mina systrar.
Jag har förskt suga ut så mycket kvalitetstid jag kan.
Men det går ju inte.
Hur man än gör så känns det inte som att man får tillräckligt. Eller nog.
Så även jag träffade Annika måndag till tisdag, Louise och Maria torsdag till fredag, och Maria idag igen en stund så känns det tungt just nu.
Det kommer bli lättate så småningom, men det är också lite jobbigt, för då kommer vi ju ifrån varandra. Så det blir inte bra hur man än gör.
Kan jag inte få äta kakan och ha den kvar? Jag vill flytta och ha kvar dom.
Och kan jag inte bara få en liten dos av Alva, Ebbe, Villemo och Molly lite då och då? Bara lite. Ett par minuter räcker. Sen klarar jag mig en stund.
Jag har ont i hjärtat. Och det trycker över bröstet. Och jag har inte ens flyttat än. Det här är värre än jag trodde det skulle bli. Och jag har ju inte ens flyttat än!

Ebbe tvättar min bil. Världens skönaste stil.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar