onsdag 8 augusti 2012

Skoj skoj

Igår var jag och Annika i Linköping och såg på Bryan Adams + band. Hennes buss kom till Ulricehamn redan kl 10 så vi åkte upp alldeles för tidigt. Vi åkte till Cloetta Center en stund men det var helt dött där, så vi åkte in till stan och träffade Keith istället.
Jag hittade bara parkering för 30 minuter så efter 45 minuter så åkte vi tillbaka. 
Han har uppehållstillstånd i USA också så han är väldigt väl insatt i hur allt funkar. Lite onödigt att flasha sitt green card och körkort (som jag inte får ta innan jag fått mitt green card) kan man tycka, men nu har jag sett hur ett green card ser ut i verkligheten iaf ;)

Konserten var så rolig att jag hade ont i kinderna efteråt.
Mikael Rickfors, Mats Ronander och Dan Hylander var förband. Mycket bättre än inget förband alls faktiskt. Och så brukar det inte vara.
Med Keith
Imorgon kör jag väskorna till Ulricehamn och sen springer jag in. Om det inte regnar och åskar som idag. Så ikväll är det sista natten i Vegby. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar