söndag 23 februari 2014

Silver

Det kändes ju värt att gå upp klockan 7 i morses för att kolla på hockey. Inte ens bra match.
Men silver är bättre än 4:e plats *host host*.

Vi var uppe till halv två igår och kollade på Breaking Bad. Så nu är jag jättetrött.

Vi har inte varit i Tyrone och kollat till tomten på ett tag, men när vi träffade mäklaren/säljaren av en slump på designcentret sa han att de fortfarande håller på att rita på planlösningen. Så jag tror inte det har hänt särskilt mycket där ändå.

Så jag tror vi stannar här och tar det lugnt. Och funderar på vilka uppgraderingar som är värda att göra. Vissa är självklara, som att byta till en annan kran i köket för $19. Att ha en pot filler vid spisen för $1000 är inte riktigt lika självklart... Jag vill ha en, men det är ju löjligt dyrt.

Vi var och handlade mat igår. Mest popcorn. Jag hade en hög med kuponger som jag inte var säker på att de skulle acceptera. Det stod en annan affärs namn på dom, vilket inte spelar någon roll men det gör dom nervösa. Men de tog dom till slut. Men de kommer inte göra det i fortsättningen. Oops.
Men nu har vi massor av popcorn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar