fredag 28 september 2012

Igår

Var en riktig skitdag. Tandläkare som säger att det är "a little different" i Sverige för vi går inte och blästrar våra tänder var fjärde månad. Sverige är inget jävla uland. Vi har i alla fall tandvård. Och så var jag sjuk så jag låg i sängen större delen av dagen och tyckte synd om mig själv för att jag hade ont överallt och saknade alla.

Sen åkte vi till Decatur. En mycket coolare del av Atlanta än stockbridge. Steve Forbert spelade där. Han är jättebra.
Sen blev dagen lite sämre. För att bli bättre igen. Jag överreagerade lite, men Tom var lite av en skitstövel. Fast inte med flit. Så det jämnade väl ut sig.
Hamnade på en bar och pratade med han som jobbade med att sälja merch på Eddie's Attic. Han var finsk, för nån generation sen. Och kände Shawn Mullins. Han är också bra. Jag tror att vi kommer åka till Decatur fler gånger. Jag vill bo där.

Min Kindle Fire är värdelös förresten. Så när jag fick ett mail med en fråga om jag ville skriva en recension om mitt köp från Amazon tyckte jag det var en förbannat bra idé. Jag skrev nåt svavelosande om hur kass den är. Och tänkte inte mer på det.
Men igår ringde dom från Amazon och undrade om de kunde hjälpa mig på något sätt. Att returnera min Kindle med fodral till exempel. Damn right you can. Sa jag inte. Men det är ju jättebra. Alla pengar tillbaka och så kan jag köpa min Kindle paperwhite som kommer ut på måndag. Mycket bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar