torsdag 6 september 2012

Helt bortkastad dag

Tänkte åkt och kollat vad de tyckte om att jag vill ta körkort. Men eftersom det skulle komma ett brev idag som jag behövde skriva under för så var det lite onödigt. Så det var bättre att vänta på det och sen åka och göra det jag hann.
Posten skulle va här senaste klockan tre. Den är nu halv fyra och ingen post och jag har inte gjort nånting. Inte skaffat något vigselbevis (det är papper för att kunna göra det jag väntar på), och alltså inte kunnat göra färdigt några ansökningar för green card.
Och inte kommit ett enda dugg närmare att ha ett körkort. Vilket är lite synd, för efter Hawaii får jag egentligen inte köra mer. För jag är en "resident". Men det är inte säkert att jag får ta körkort ändå, för jag kanske inte kan bevisa att jag är en "resident". Tycker de kan bestämma sig.
Och nu är solen i moln.
Jäkla skitdag.

Nu går går jag ut på altanen och dricker öl och skiter i det här.

Och just det. Inte har jag packat heller.

1 kommentar:

  1. Så mycket som du har rest så borde du ha fattat vid det här laget: det gäller inte att packa i tid, det gäller att bli packad! ;)

    SvaraRadera