torsdag 25 september 2014

Halvvägs

In i den här veckan och det har gått så fort. 
I måndags packade jag upp lådor och rensade upp på nedervåningen. Det här är första gången sen vi flyttade in som både köksön och köksbordet är hyfsat rena från saker. 
Jag hittade lite småprylar som ljusstakar och liknande så det ser inte riktigt lika kalt ut längre. 



Undrar vad lokalbefolkningen tycker om konsten... 

Jag har monterat allt vi köpte till garderoben också, men tyvärr hade de inte allt vi ville ha så jag kan fortfarande inte packa upp alla kläder. Och vi har insett att vi behöver ytterligare en byrå...

Igår la jag golv i källaren. Gästrummet och det stora rummet är helt klara. Bara två små förrädaren kvar och sen får Tom fixa lister och trösklar. Jag är inte så bra på det där med detaljer. Har inte riktigt tålamod att se till att det blir helt rätt...

Idag blir det mest städning och tvätt. Lagom roligt, jag vill hellre göra nåt som gör att det blir ordning i huset men det måste ju göras förr eller senare ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar