lördag 20 oktober 2012

IKEA. Igen. Färg. Igen

Det börjar kännas lite tjatigt nu.
I fredags målade jag garderoben. Tills jag fick slut på färg!


Eftersom jag inte får köra nånstans fick jag vänta tills Tom kom hem. Men TV:n hade blivit levererad precis då så vi kopplade in den och ny ljudprojektor och satte allt på TV-bänken så länge. Väggfästet ska tydligen ha blivit levererat men inte hit i alla fall. Vet inte jag ska svära åt FedEx eller posten för FedEx levererade till posten som sen levererade hit. Värdelöst. Man kan ju tycka att de som fick paketet av misstag skulle köra hit det.  Men icke.

Den ser liten ut men det är den inte. Det är säkert.
Väggar och lister är klara i garderoben, och grundfärgen är på. Det stinker i hela huset. Jag vet inte om det är så lämpligt att sova här idag. 

Vi var på IKEA idag. Igen. Hallmöbler och garderober till garderoben. Dvs PAX-skal till walk-in-closeten. Och en massa andra saker.  



Om Tom målar klart taken idag så kanske jag får lägga golv imorgon. Wohoo.

Bäst att fortsätta bygga möbler. Det är nästan så jag börjar få nog av det. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar