fredag 16 november 2012

Fingeravtryck

Tom åkte till Toronto i onsdags, och jag åkte till Miami. Det var Patriks sista dag där så jag passade på att åka ner dit eftersom jag inte kunde följa med till Toronto och jag hade ingen lust att vara själv hemma.
Jag hade kunnat åka till Toronto, men då hade de inte släppt in mig i landet igen.

Det var lite varmare i Miami än i Toronto. 27 grader / 0 grader.
Inget badväder tyvärr, men det var trevligt att bara kunna gå ommkring. Det är inte så mycket sånt här.
Alla svenskar där var på maraton-resa, och de verkade vara på ganska bra humör trots att maratonet i New York blev inställt. Jag fick åka med på deras buss till flygplatsen, och det var ju snällt.
När jag kom tillbaka till Atlanta så fuskade jag lite.
Jag körde bil. Första gången på två månader. Och ganska så olagligt. Men att försöka få tag på en taxi här är det inte det lättaste. Jag hade inte haft några problem att ta mig från flygplatsen och hem, men om ungefär två timmar ska jag vara inne i Atlanta för mitt fingeravtrycksmöte och det hade varit lite värre att fixa taxi till. Så jag ska göra om det igen.
Och så en gång till imorgon till flygplatsen.
Men det visade sig att jag inte hade glömt av hur man kör bil. Varken för att jag varit här i mer än 30 dagar eller för att det gått över två månader sen jag körde bil.
Jag såg ett par polisbilar men de lät mig vara ifred. Whew.



Sandslottsbygge

3 kommentarer:

  1. Miami Inc! Där utanför har jag också stått och vid byggnaden för CSI Miami lite längre bort. Coolt!

    SvaraRadera
  2. Miami Ink! Gjorde du nån ny mask? ;)

    SvaraRadera
  3. ingen ny mask eller snigel den här gången :p

    SvaraRadera