onsdag 2 juli 2014

Deed

Nu hade tiden gått ut för att svara nej på om Tom får ta hand om dödsboet, och alltså kunna sälja huset. Så det är samma sak, i stort sett, som ett positivt svar. Så nu ska han bara till rätten och sväras in och få bli administratör. Men det ursprungliga datumet för att sälja det här huset kommer vi nog inte landa på.
Vi kommer behöva förvara möbler någonstans ändå skulle jag tro, och säkert bo på hotell också. Men det händer i alla fall nåt.

Jag har beställt ett par rullar bubbelplast nu för att kunna packa glas och övriga ömtåliga saker. Tidningspapper funkar ju det med men det kan inte skada med lite extra dämpning.
Och Tom har tagit med ett par tomlådor hem från jobbet nästan varje dag så det finns det gott om också. Så jag har absolut ingen anledning alls att inte börja packa på en gång.
Ska bara ut och springa lite först. Det kommer bli pinsamt nog att springa med Jenny i september, måste försöka bättra på kondisen lite så att jag i alla fall kan höra henne ropa "kom igen då sopa".

3 kommentarer:

  1. Jag då?! Jag springer faktiskt också! Även fast min fot är pajj just nu så att jag inte kan träna :( Come september så kommer den vara i full form!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fast jag har ju aldrig hört dig ropa "kom igen då sopa" :)

      Radera
    2. True, men någon gång måste vara den första :P

      Radera