onsdag 2 juli 2014

Sängar

I det här huset har vi väldigt mycket MALM från IKEA. I svartbrunt. Allt från IKEA är svartbrunt nästan. Och jag tycker det passar bra här. Men jag är inte helt säker på hur bra det passar i det nya huset. Vi kommer inte göra oss av med något av det så klart men jag vill gärna att det vi köper nytt ser lite annorlunda ut. De kommer ändå vara i olika rum och olika våningar till och med.
Den sängen vi har nu ska vi ställa i gästrummet och skaffa en ny, lite större säng till oss. Vi gjorde oss av med en king size-säng för att köpa den lite mindre vilket känns lite onödigt så här i efterhand, men det är en annan sak.
Jag vill ha en HEMNES. Tror jag. En vit. Tror jag.



Men den gråbruna är också ganska fin. Tom ville fortsätta på svartbrunt men det är nog en den enda jag vet att jag INTE vill ha. Tror jag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar