torsdag 21 maj 2015

Hemmagjord frappuccino

Det händer inte så mycket hör på dagarna. Jag går upp, äter frukost, hamnar i nån sorts mat-koma strax efter och måste sova en stund. Eller i alla fall lägga mig ner. 

Det börjar bli alldeles för varmt här redan. Så varmt att det inte går att sitta ute och njuta av de nya möblerna riktigt. Jag ska leta upp ett bra parasoll en dag, ska bara orka hålla mig vaken länge nog. 


Tills dess sitter jag ute lite i taget och dricker hemmagjord frappuccino. 

Vi fick hämta nya bilen en vecka tidigare förresten. Men har fortfarande inte sålt den gamla. Så det känns onödigt att köra den nya.. Hur fin den än är. Så den står och luktar ny bil i garaget. 

Jag fick lite gjort i dag i alla fall. Möblerade om lite på köksbänken. Tåg bort köksassistenterna som aldrig används och satte dit brödrosten som används dagligen. Så slipper jag plocka fram den och sätta tillbaka den hela tiden. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar