lördag 2 maj 2015

Överraskad!

Det här inlägget borde jag skrivit för en månad sen ungefär, men bättre sent än aldrig.

För ungefär ett halvår sen så planerade jag med mamma och pappa, och barndomskompisen Peter, att de skulle komma hit i mars och hälsa på.

Pappa fick problem med proppar i lungorna så han fick ställa in, så när jag åkte till flygplatsen för att hämta mamma och Peter fick jag världens chock när lillasyster Annika kom gående! Jag kan till och med ha börjat gråta. Lite grann.

Som tur är hade vi redan bestämt oss för att ta två bilar dit. Jag minns inte ens om jag hade föreslagit det eller om det var Toms ide, för han visste om det här från första början. Han lyckades faktiskt låta bli att säga nånting. Och jag anade ingenting. Jag tyckte han hade lite korkade förslag ibland men det händer ju till och från.

Det här hann vi med under besöket:

De kom fram

9C ute och de solar. Till deras försvar så kändes det mycket varmare än 9!

Provsmakning på World of Coca Cola

Presentbutiken på World of Coca Cola

Georgia Aquarium


Stone Mountain

Vi flög till Oklahoma City

Vi såg Kevin Costner & Modern West. Samt Randy Travis på väg därifrån.
Det var fantastiskt roligt att ha besök och jag saknar dom allihop nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar