måndag 1 juni 2015

Förvirringen är total

Jag var på ett extra besök hos en läkare idag. Efter mitt låga T3-värde. Efter ett ultraljud där allt såg bra ut så fick jag prata med läkaren, som också undrade varför jag var där egentligen. Precis som jag förstått var ett lågt T3-värde under graviditet ganska vanligt och normalt och eftersom jag inte vet mig ha några problem och allt såg bra ut så behöver jag inte komma tillbaka.

Det var ju roligt med ett extra ultraljud men det hela kändes ganska onödigt.


Hon sov och ville inte flytta sig alls, så det blev ingen profilbild den här gången.
För säkerhets skull frågade jag om det fortfarande var en tjej. Man vet ju aldrig. De ser fel på det där hela tiden. Men det verkar inte ha ändrat sig.

4 kommentarer:

  1. Ser ut som att hon har fingret i munnen😍

    SvaraRadera
  2. Visst är det roligt med ultraljud. Vilken vecka är du i nu?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är det! Speciellt när man inte har räknat med att få något mer. Jag är i vecka 29!

      Radera