lördag 6 juni 2015

TDAP och svenska flaggan

Jag skulle tagit en spruta idag, tänkte jag. TDAP. Kikhosta, stelkramp och nån mer som jag inte kommer ihåg på rak arm. Jag tog för givet att det skulle täckas av försäkringen men enligt Kroger Pharmacy gjorde det inte det. Så jag ska kolla vidare tills jag hittar nånstans där det inte kostar mig något. Det ska täckas av försäkringen så jag tänker inte betala $75 för det. Basta. 

Vi åkte egentligen till Kroger för att handla kött till grillen men vi hittade K-cups till kaffebryggaren till halva priset. Bara sådär. Så vi köpte allt de hade. 


Kaffe överallt i skafferiet nu. 

När vi ändå är inne på fynd, vi skaffade persienner och takfläkt till barnrummet och de råkade vara 15-20% billigare den här helgen. Rena turen. Jag vaknade på fel sida idag men det började vända där nånstans. Finns inget som är roligare än fynd! Det skulle möjligtvis vara glass i och för sig. Fyllde på frysen med glass idag och där hade det vänt helt och hållet. 

Den svenska flaggan sitter uppe idag. Tror säkert att de flesta grannarna undrar vad det är för en flagga och varför den sitter uppe idag!



2 kommentarer:

  1. Nar jag skulle ta Flu shot forra aret sa tog inte Kroger min forsakring heller. Men dom har en klinik pa var Kroger som tog min Forsakring sa vi gick dit istallet. Har du provat Walgreens?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är nästa stopp! De ska ta vår försäkring så jag hoppas att det stämmer.

      Radera