torsdag 11 juni 2015

Födelsedag

Jag tycker inte om födelsedagar. Alls faktiskt. Så jag hade förberett mig på en ganska tråkig och vanlig dag igår, fast lite värre eftersom det var min födelsedag.

Tom sa hej då vid 7 ungefär och skulle åka till jobbet. Men så hörde jag ugnsfläkten och förstod att nåt inte var riktigt som vanligt. Han hade tagit ledigt från jobbet och lagade pannkaksmuffins så jag fick frukost på sängen. Mina hormoner hanterade det inte särskilt bra så jag grät mest hela morgonen.

Men jag hade en helt fantastiskt bra dag faktiskt. Tom lagade frukost och lunch och frappuccino. Och det har ALDRIG hänt innan. Och allt blev gott.



Dessutom följde han med på kupong-shopping, som var det näst bästa på hela dagen.



Inte direkt extreme couponing men jag är ändå rätt nöjd :)

2 kommentarer:

  1. Håller med, födelsedagar suger! Dessto roligare att du fick en riktigt bra dag då trots ditt hormonrus :D

    SvaraRadera
  2. Grattis i efterskott. Vad trevligt att han tog ledigt! Jag alskar sadana overraskningar. Man behover inte presenter, men nar nagon ger en sin tid- priceless!

    SvaraRadera